فال حافظ

فال حافظ اندروید,فال حافظ اندروید رایگان,فال حافظ آندروید,فال حافظ android,فال حافظ موبایل اندروید,فال حافظ صوتی اندروید,فال حافظ گویا اندروید,دانلود فال حافظ اندروید با تفسیر,فال حافظ سخنگو اندروید,

فال حافظ

فال حافظ اندروید,فال حافظ اندروید رایگان,فال حافظ آندروید,فال حافظ android,فال حافظ موبایل اندروید,فال حافظ صوتی اندروید,فال حافظ گویا اندروید,دانلود فال حافظ اندروید با تفسیر,فال حافظ سخنگو اندروید,

تعبیر خواب کفش

تعبیر خواب کفش

تعبیر خواب کفش

  1. کفش عروسی : اگر ازدواج نکرده باشید نشان از ازدواج برای شماست اگر ازدواج کرده باشید سفر یا کار یا موقعیتی مناسب برای شما پیش می آید .
  2. ابن خلیل می گوید : دیدن کفش پاشنه بلند در خواب نشانه همسری هست که شما را به اوج موفقیت می رساند .
  3. دزدیده شده کفش : حضور یک شخص که در زندگی زناشویی شما اختلال ایجاد می کند .
  4. گم شدن یا گم کردن کفش (گمشده) : نشان از طلاق و جدایی می باشد . اگر بیننده خواب ببیند که کفش کسی دیگر را به پا کرده یعنی در رابطه ای هست که این رابطه از بنیاد اشتباه هست و باید مسیر زندگی خود را تغییر دهد . جا گذاشتن کفش نشان از غافل بودن شما از همسراتان هست . ( به همسرتان بی توجهی می کنید و این امر لطمه های بزرگی بعدها به خانواده تان وارد می کند – باید با همسرتان مهربان باشید و توجه بیشتری به او داشته باشید )
  5. تعبیر خواب کفش نو یا جدید : ازدواج  ( مخصوصا اگر خرید کفش قرمز یا سفید یا مشکی باشد ) – هدیه دادن یا هدیه گرفت کفش نیز در از نظر اول ازدواج است اما معمولا برای نزدیکان مانند برادر و خواهر .
  6. دیدن کفش کتانی ، کفش اسپورت ورزشی ، کفش اسکیت ، صندل و کفش تابستانی  و شیشه ای و چوبی بیشتر نشانه سفر و یا شادی برای شماست و دیدن کفش عروس و عروسی و مجلسی بیشتر نماد ازدواج یا مقام برای شماست .
  7. اگر دیدید که کفش شما خیس یا خاکی ، گلی و گل آلود، یا پاره و کهنه شده و شما بی توجه از کنار آن می گذرید  .
  8. دیدن کفش طلایی در خواب نشانه محبت و همدلی خانواده هست و دیدن کفش طلا در خواب نشانه زندگی عالی با همسر ایده آل با رفاه کامل .
  9. تعویض کفش یا کفش تا به تا : ازدواج مجدد برای خود یا نزدیکان .
  10. دیدن کفش دخترانه یا بچگانه یعنی اینکه بچه دار می شوید .
  11. اگر خواب ببینید کفشی کثیف و پاره دارید ، نشانه آن است که با رفتار ناآگاهانه و انتقادات نادرست خود از دیگران ، دشمنانی برای خود خواهید ساخت .
  12. اگر خواب ببینید به کفشهایتان واکس سیاه زده اید ، علامت آن است که امور زندگی به خوبی پیش خواهد رفت و واقعه مهمی باعث رضایت خاطر شما خواهد شد .
  13. خریدن کفشهای نو در خواب ، نشانه آن است که تغییراتی سودمند در زندگی شما رخ خواهد داد . اگر خواب ببینید کفشهای نو ، پای شما را می زنند ، نشانه آن است که دوستان هم کار و خوشگذران ، شما را مورد تمسخر و ریشخند قرار خواهند داد .

تعبیر خواب کفش | کفش در خواب دیدن | تعبیر خواب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.